dinsdag 15 februari 2022

Een kleintje erbij ...

Hallo allemaal,
 
We hebben er weer een kleintje bij in onze familie en daar heb ik een babykaartje voor gemaakt. Voor de basis van de kaart gebruikte ik een mallen set van Carlijn waar ook een vierkant in zit met mooi geschulpt randje en stikrandjes. Op de kaart een lief babyplaatje van Eline met bijpassend designpapier geplakt. Het kaartje verder aangekleed met een babyflesje, speelgoed, spiegeltje en tekst.


Gebruikte materialen: 
- Designpapier: Eline's Babies Little Miracle PB7058
- Plaatje; Eline's babies AK0085
- Carlijn: CDSN-0079
- Vierkantframe om plaatje: LR0647
- Babyfles: LR0575
- Auto/rammelaar: COL1421
- Spiegeltje: COL1495
- Tekst: EC0152
- Enamel dots Mint: PL4519
 
Super leuk dat je weer langs kwam om naar mijn babykaart te kijken tot donderdag dan ben ik er weer met een kerstkaart.

Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Super schattig! Zo jammer dat mijn omgeving niet meer in de babyfase zit.. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattige, vrolijke babykaart, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke babykaart. Het geschulpte randje geeft het net iets extra's.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie babykaart. D3 mal van Carlijn is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje mooie kleuren en leuke mallen heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen