donderdag 24 februari 2022

Goede feestdagen

Hallo allemaal,
 
Daar zijn we weer met een kerstkaart, afgelopen dinsdag was het niet gelukt om een ander kaartje te plaatsen. Op dit kerstkaartje heb ik bijna allemaal oudere materialen gebruikt, ik blijf ze leuk vinden en leuk om af te wisselen met nieuwe materialen. Ook heb ik weer eens een achtergrond gemaakt met een embossing folder. Het tekstje is een 'oudje' van Anja en heb ik op het plaatje gestempeld.


Gebruikte materialen op deze kerstkaart:
- Designpapier: Country Christmas PK9139
- Plaatje: IT605
- Kerstklokjes: CR1343
- Poinsettia: LR0142
- Hulsttak:LR0244
- Larix: LR0438
- Design folder: DF3440
- Tekst: CS0861

Deze kerstkaart stuur ik in bij: 52 Weeks To Christmas

Gezellig dat je weer langs kwam om naar mijn kaart te kijken en bedankt voor je reactie.

Creatieve groetjes Ellie

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig sfeervol kerstkaartje met mooie warme kleuren en lief dat roodborstje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een sfeervol en mooi kaartje Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je gezellige reactie op mijn blog Ellie en ik ben ook klaar met die stormen en wind, wind wind, hihi De dagen lengen gelukkig weer en gister met mijn vriendin buiten in de tuin koffie gedronken volop in het zonnetje, heerlijk!!! Zoals altijd weer een prachtig verzorgd kaartje...enig zijn die vogeltjes heb ze ook liggen maar ben druk met Femmindes pakket geweest en paperclips haha. Geniet enorm van je etentje buiten de deur!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Ellie! Die oude materialen is ook niets mis mee, ze blijven prachtig te combineren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie winterse kerstkaart Ellie. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de oude materialen is niks mee leuke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het geeft zoiets chics met de achtergrondembossing.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Ellie. Mooi plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie sfeervolle kaart !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje en dat vogeltje heb ik ook nog! Altijd leuk vogeltjes! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaart Ellie..
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart in deze mooie kleuren en met het mooie vogeltje erop Ellie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Ellie. Heel leuke afbeelding en mooie toef bloemen erbij.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. De oudere materialen zijn ook zeker nog de moeite waard om te gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart. Zo leuk afgewerkte mooi plaatje. Leuke kleurtjes papier en bloemen erbij. Ik vind het een toppertje . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende kerstkaart met dit mooie roodborstje en de prachtige bijpassende poinsettia’s Ellie.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen