zaterdag 24 december 2022

Fijne feestdagen

Hallo allemaal,
 
Ik kom nog snel even een kaartje posten om jullie allemaal fijne feestdagen te wensen.
Dit kaartje is een variatie op de mijn rode labelkaart je vind hem 'hier'. Ik heb een andere kleurencombinatie gebruikt en wat andere takjes. Verder is de basis het zelfde maar de label heeft zo wel een hele andere uitstraling.


Gebruikte materialen op deze label:
- Designpapier: Jolly Christmas PB7065
- Plaatje: VK9590
- Krans: CR1387
- Poinsettia: CR1479
- Takjes: CR1387
- Banner: CR1105
- Tekst: CS1105
- Strassteentjes: CA3154

Gezellig dat je weer even kwam kijken volgende week ben ik er weer met een nieuwe kaart.
Allemaal hele fijne en gezellige dagen toegewenst.

Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. Mooie label in de kerst kleuren.
    Gezellige kerstdagen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige label Ellie
    Hartelijk bedankt voor het kerstdrieluikje wat vanmiddsg in de bus viel!
    Fijne dagen liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit label leuke toef erop. Jullie ook fijne dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke rode kleurtjes en details, ik heb de andere gekregen en in het echt is hij nog veel mooie
    jullie ook fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen