dinsdag 10 januari 2023

Eerste kaart in het nieuwe jaar

Hallo allemaal,
 
Vandaag kom ik mijn eerste kaart van dit nieuw begonnen jaar laten zien. Ik begin met een verjaardagskaart  speciaal gemaakt voor de laatste challenge op het Marianne Design challenge blog. Na 10 jaar gaan ze stoppen met het challenge blog we zullen de leuke challenges en hun inspiratie gaan missen. Ik heb ook nog een tijdje deel uit mogen maken van het team en dat was erg leuk om te doen. 


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Romantic Dreams PK9160
- Plaatje: VK9600
- Frame: LR0788
- Takje met bloemen: LR0789
- Grote bloem: LR0546
- Bladeren: LR0799
- Tekst jarig: CR1560
- Kleine bloemetjes: COL1504
- Enamel dot: PL4515
- Strassteentjes: CA3164
 
Deze kaart stuur ik in bij: Marianne Design Challenge Blog
 
Bedankt voor het gezellig langskomen en je reactie tot een volgende kaart.
Ook wens ik jullie nog een voorspoedig en creatief 2023 en wil ik iedereen hartelijk bedanken die mij een kerstkaart heeft gestuurd.
 
Creatieve groetjes Ellie 

11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Prachtig zoals je de juiste kleuren bij het plaatje hebt gezocht, zo is het een heel mooi geheel.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie mal en leuke plaatje jammer hè dat ze ermee stoppen dat jij in het team zat weet ik nog wel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een prachtkaart gemaakt Ellie.
    Ja jij zat ook een tijd in ons team.
    Tja er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze laatste challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem fantastisch !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is prachtig geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze allerlaatste Challenge "verjaardagkaart".
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie verjaardagskaart Ellie, prachtige mal!
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dit kaartje, Elly
    Mooie bloemen erop
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de laatste Challenge bij MD
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart met al die mooie bloemen.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart en nog bedankt voor je prachtige kerstkaart!
    Groetjes en nog een gezellige dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, deze prachtige kaart is vandaag bij mij in de brievenbus beland, ik ben er heel blij mee Ellie! Dank je wel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen