donderdag 23 februari 2023

Fijne Kerst

Hallo allemaal,
 
Het is weer kerstkaarten donderdag en ik doe vandaag weer eens gezellig mee. 
 Ik voeg bijna altijd een toefje aan mijn kaarten toe, maar deze keer is het me gelukt om geen bloementoef op de kaart te verwerken. Ik vond bij het wintersfeertje het eens leuk om alleen sneeuwkristallen en strassteentjes te gebruiken. De tekst en sneeuwkristallen heb ik uit snowpaper gestanst.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Winter Wonderland PK9181
- Plaatjes: Mattie MB0186
- Sneeuwkristallen: CR1584
- Tekst: LR0773
- Strassteentjes: CA3136/CA3154
Pareltjes: CA3132
- Snowpaper: CA3181
 
Deze kerstkaart stuur ik bij: 52 Weeks To Christmas 
 
Gezellig dat je weer even kwam kijken en alvast bedankt voor je reactie.
 
Creatieve groetjes Ellie

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje in de ijsblauwe kleuren en mooie plaatjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende wintersekaart.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaart heel sjiek in deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Ellie! Mooie kleuren. En grappig hoe je schrijft dat het gelukt is om GEEN toef te maken op je kaart. Klinkt alsof het moeite kostte :-)
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi in deze ijsblauwe tinten.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie Slimline kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke slimline kerstkaart. De blauwe kleur is echt winters.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige slimline kaart heb je gemaakt en met de ijskristallen is de kaart ook erg mooi geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi in deze tinten !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen