woensdag 1 februari 2023

Sneeuwklokjes

 
Hallo allemaal,
 
Het zal wel niet lang meer duren dat de sneeuwklokjes weer te voor schijn komen. Ik ben ze zelf nog niet tegen komen maar met de hoge temperaturen zullen ze er vast binnenkort wel weer zijn. Ik heb met deze schattige bloemetjes een verjaardagskaartje gemaakt.

 
Gebruikte materialen:
- DDBD mal: 470.784.098
- Designpapier: Springtime PK9174
- Plaatje: EWK1290
- Van Harte cirkel: CR1560
- Sneeuwklokjes: CR1490
- Mandje: LR0677
- Vlinder: LR0509
- Bloem/blaadjes: COL1504
- Tekst: CS1087
 
Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken tot een volgende kaart.
 
Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de sneeuwklokjes leuke vorm heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier staan ze al wel in bloei en ik vind ze altijd prachtig net zoals jouw kaart, die is ook prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig voorjaarskaartje, Ellie
    Ik heb de sneeuwklokjes ook nog niet gezien
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lentekaartje. Ik heb bij ons nog geen sneeuwklokjes gezien. Maar dat duurt vast niet lang meer.

    BeantwoordenVerwijderen