woensdag 8 november 2023

Heel veel lieve groetjes

Hallo allemaal,
 
Vandaag laat ik een herfstkaartje zien met twee mini plaatjes van gnomes. Deze kaart had ik laatst gemaakt voor het Hobby Vision Creative Crew blog maar hier nog niet laten zien. Wil je het even terug kijken klik dan 'hier'. Voor de basis heb ik de postzegelmallen van Marianne Design gebruikt. Met wat herfstbladeren en een lieve tekst is de kaart afgemaakt. Ik heb weinig materialen gebruikt maar door verschillende designpapiertjes te gebruiken krijg je al een heel leuk effect.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Welcome Fall PK9185
- Plaatjes: HK1714
- Postzegelframe: COL1532
- Bladeren: LR0775
- Tekst: CS1087
 
Gezellig dat je even langs kwam om te kijken tot een volgende kaart.
 
Creatieve groetjes Ellie

3 opmerkingen:

  1. Een enige kaart met die leuke plaatjes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke plaatjes en het postzegelframe heb hem ook besteld als het goed is komt ie vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige herfstkasrt Ellie
    Ik vind die plaatjes ook zo leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen