donderdag 9 november 2023

Kerstsok + super leuk nieuwtje

 Hallo allemaal,
 
Vandaag heb ik een heel leuk nieuwtje. Ik ben gevraagd om het Marianne Design design team te komen versterken, de vraag kwam als een hele leuke verrassing en totaal onverwacht. Ik werk al heel lang en graag met hun mooie materialen en ga dan ook deze super leuke uitdaging aan. Vandaag zien jullie deze kerstsok als eerste kaart op het Marianne Design blog voorbij komen. Klik 'hier' om op het blog te komen.
 
 Ik heb de nieuwe Kerstmaterialen gecombineerd met eerdere collecties, die goed met elkaar matchen. Het is een Kerstok in traditionele kleuren geworden.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Jolly Christmas PB7065 
- Plaatje: VK9606
- Stencil: PS8103
- Cirkel: LR0837
- Hulst: LR0669
- Kadootjes: CR1640
- Zuurstok: CR1565
- Letters: CR1642
- Dots: PL4523
- Goudkleurig papier: CA3126
 
Leuk dat je langs kwam om mijn bericht te lezen en naar mijn eerste voorbeeld te kijken.
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren en tot een volgende kaartje weer.

Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstsok heb je gemaakt, zo lekker veel op te zien.
    Leuk dat je in het designteam mag, heel veel plezier
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstsok. Gefeliciteerd met je nieuwe job. Leuk dat in het dt team van Marianne design gaat komen . Vooral nu Anja Zom ook niet zoveel meer gaat doen… . Je bent een echte leuke aanwinst voor Marianne design. Ga je het druk krijgen met de kaarten. Veel succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk nieuws Ellie!
    Van harte!
    Je hebt een leuke kerstcreatie gemaakt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk nieuwtje, veel succes gewenst.
    wat een mooie kerstsok heb je je gemaakt met de leuke plaatjes en details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk voor je, hartelijk gefeliciteerd en veel succes gewenst
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitdaging. Heel veel succes.
    En wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen