woensdag 6 december 2023

Fijne Feestdagen

 Hallo allemaal,

Eindelijk gaat het weer beter met me ik heb na een flinke verkoudheid een bijholteonsteking gekregen waar ik erg beroerd van ben geweest. Daardoor heeft mijn hobby grotendeels stil gelegen ik had zo'n pijn in mijn hoofd en kaken dat ik er geen puf voor had. Gelukkig gaat het nu na ruim drie weken eindelijk de goede kant weer op en pak ik mijn hobby weer op. Ik heb wel achterstand opgelopen met kaarten maken. Ik had nog zoveel ideetjes maar helaas als je ziek bent gaat het even niet. Deze kerstkaart had ik net klaar voordat ik ziek werd en laat deze nu als eerste zien.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Winter Hygge PK9184
- Plaatje: MB0205
- Vierkant frame: CR1475
- Bloem: LR0779
- Witte rak: LR0780
- Groene Takjes: LR0769
- Ovaal banner: LR0826
- Tekst: CS1068
- Enamel dots: PL4525

Gezellig dat je weer langs kwam ik hoop dat ik je inspiratie heb gegeven met deze kerstkaart.
 
Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, fijn dat het nu weer beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart, Ellie!
    Fijn dat je weer bent opgeknapt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kerstkaart en fijn dat je je weer beter voelt. Ja een goede bijholte ontsteking is niet mis. Ik heb dat ook al een paar maal gehad.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart. Ik hoor zoveel zieken om mij heen, fijn dat jij weer bent opgeknapt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor deze prachtige kaart die ik vandaag mocht ontvangen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen