vrijdag 8 december 2023

Warme Kerstwensen

Hallo allemaal,
 
Vandaag heb ik een kerstkaartje met een gezellig winters plaatje om te laten zien. Ik vind de lantaarntjes zo leuk achter de lantaarntjes heb ik goudkleurig papier geplakt zo zien ze er nog sfeervoller uit. Op de toefjes als extra een paar strassteentjes geplakt.


Gebruikte materialen op deze kaart:
-  Designpapier: Winter Hygge PK9184
- Plaatje: HK1713
- Vierkant frame: CR1632
- Lantaarntjes: LR0822
- Takjes/ster: LR0634
- Banner: CS1058
- Tekst: CS1105
- Goudpapier: CA3126
- Strassteentjes: CA3155

Bedankt voor het gezellig langs komen tot een volgende kaart.

Creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Het is weer een schatje hoor dit kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje met die mooie blauwtinten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje, Ellie
    Mooi sfeervol!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke snoesjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de snoesjes, die blijven zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie, bovenstaande prachtige kerstkaart staat nu bij mij op de kast te pronken!
    Heel erg bedankt en hopelijk heb je die mij ook ontvangen.
    Wat zijn jouw foto's altijd super scherp trouwens!
    Groetjes en nog een gezellige dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met lief plaatje van de snoesjes en de leuke sneeuwpop.
    Bedankt voor de mooie kerstkaart met gnomes die vandaag aangekomen is.
    Op de één of andere manier blijft jouw blog, samen met een paar anderen onderaan mijn bloglijst staan. Dus ook wanneer je een nieuwe kaart plaatst. Vreemd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk bedankt voor de prachtige kerstkaart die ik ontvangen heb.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kerstkaart. Langs deze weg wil ik je ook bedanken voor de mooie kerstkaart die ik van jou mocht ontvangen. Ik ben benieuwd of die van mij zijn weg al heeft gevonden naar jouw brievenbus?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha deie Ellie,
    Dank je wel voor het leuke kerstkaartje met de kaboutertjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen