dinsdag 26 maart 2024

Paasgroetjes

Hallo allemaal,,
 
Vandaag laat ik een kaartje zien die ik met het stencil Anja's Tulip heb gemaakt. Op de kaart heb ik een voorjaarsplaatje van Mattie gebruikt. Ik was te snel met in elkaar plakken want ik had onder het plaatje nog een mooie stans willen verwerken. Maar zo kan het ook met stansjes van krokussen en kuikentjes en een banner met tekst.

Hieronder zie je hoe de kaart blijft staan met de in elkaar geschoven strookjes.


Gebruikte materialen op deze kaart:
Stencil: Anja's Tulip PS8137
- Designpapier: Sweet Flowers PK983
- Plaatje: Mattie MB0213
- Krokussen: LR0846
- Kuikentjes: LR0644
- Banner: CS1058
- Tekst: CS1043
 
Deze kaart vind je ook op het Hobby Vision Creatieve Crew Blog wil je kijken klik dan 'hier'
 
Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken.
 
Creatieve groetjes Ellie
 

3 opmerkingen: