maandag 1 april 2024

Paaseitjes

 Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje terug aan de slag geweest met het craft stencil 'Egg Cottage by Marleen'. Met dit stencil maak je de leukste Paastafereeltjes. Je kunt er leuk paashaasjes, eitjes en andere voorjaar stansjes bij gebruiken. 


Gebruikte materialen:
 
- Craft stencil paaseieren: PS8155 Egg cottage by Marleen
- Designpapier: Early Spring PK9186
- Paashaasjes: LR0850
- Mini narcissen: LR0755
- Eitjes: CR1646
- Grasrand: CR1583
- Tekststicker: CA3192
- Enamel dots: PL4529 lavendel
 
Op het Marianne Design Blog vind  je een werkbeschrijving van deze Paaseieren die vind je hier: 'klik

Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken tot een volgende kaart.

Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. een superleuke kaart heb het eierstencil ook maar nog niet kans gezien om te gebruiken maar goed komt goed
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paascreatie, Ellie
    Heel mooi gemaakt met dat stencil
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige paascreatie, superleuk samengesteld. Ik wil je bedanken voor de leuke paaskaart die ik van je kreeg . Ik was een beetje laat als het goed is komt jouw kaart vandaag of morgen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief je kaart, en vrolijk, echt voorjaar en echt Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie, heel erg bedankt voor je prachtige kaart met de leuke vogelhuisjes voor mijn verjaardag!
    Ik heb alle kaarten al opgehangen zodat ik er nog een tijdje van kan genieten!
    Het bovenstaande Paaskaartje is ook erg leuk met de eieren en de lieve konijntjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen