maandag 11 november 2013

High Tea

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer eens met een kaartje het heeft ruim een week geduurd dan word het wel weer eens tijd om een kaartje te laten zien. Vanmorgen zag ik dat mijn vorige borduurkaartje de top 3 heeft gehaald bij We Love Vintage Challengeblog super leuk vind ik dit. Ik had het kaartje op de valreep nog ingestuurd  dan is het extra leuk. Ook heb ik heel veel leuke reacties op het kaartje gehad allemaal heel erg bedankt ervoor. Ik wil mijn nieuwe volgers Tineke, Giny, Anita, Ans, Marja en Nellie hartelijk welkom heten op mijn blog erg leuk dat jullie mij gaan volgen. Ik hoop dat jullie bij mij nieuwe inspiratie op kunnen doen en ik wens jullie veel kijkplezier op mijn blog. Deze week hoopt mijn dochter 18 jaar te worden ik zou het erg leuk vinden als ze met heel veel kaartjes word verrast. Willen jullie haar verrassen kijk dan nog snel even op Cards by Lies blog daar heeft ze het zelf ook op staan en je kunt ook een candy bij haar winnen.  Dit keer heb ik een kaartje in High Tea sfeer gemaakt. De designpapiertjes komen van een studio light papierblokje dat een paar weekjes terug bij Trekpleister te koop was. Ik vond het papier er heel goed bij passen. Verder heb ik verschillende MD malletjes CR 1251 en CR 1253 gebruikt. Op de zelfgemaakte bloemetjes heb ik ook nog een gestansd strikje (memory box P208) gedaan en een roosje erop geplakt. Met de Dutch Doobadoo mal heb ik het designpapierlaagje onder de stans met het plaatje gesneden. Verder heb ik kant, lint en plakpareltjes gebruikt en de randjes met distress ink vintage geinkt. Dit was het weer voor deze keer ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en laat me gerust weten hoe je dit kaartje vind...




 
High Tea gaat een kansje wagen bij: WLVC en Hobbyhome.

Creatieve groetjes Ellie

22 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Ellie, heel mooi papier en een leuk plaatje.
    Gefeliciteerd alvast met de verjaardag van je dochter.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk vind ik je kaartje! Alles is prachtig op elkaar afgestemd. De kleurencombi is helemaal de mijne..
    Leuk dat je in de top-3 bent gekomen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow Ellie wat een beeldig vintagekaartje...hele leuke details allemaal...GEWELDIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Ellie
    Het is een hele mooie kaart geworden,met prachtige bloemen en leuk lint.
    succes bij de challenge.en gefeliciteerd dat je de top 3 hebt gehaald .
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie. IK ben ongeveer een maand niet inn het blogland geweest. IK heb genoten van al je mooie kaarten die je de afgelopen tijd hebt gemaakt. Ze zijn allemaal erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en een mooie kleurencombinatie heb je gekozen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel romantisch kaartje........Mooi!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Ellie
    gefeliciteerd met je Top 3 plek

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je deelname aan het hh challenge blog.
    Je creatie is prachtig..

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Ellie, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellie,
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje, leuke kaart had je ingestuurd en ook deze ziet er prachtig uit, leuk papier,plaatje en mallen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een plaatje hoor Ellie.....super gedaan! Fijn dat je weer meedoet bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt pracht van een kaartje. Prachtige kleuren en leuke op maak.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie bijdrage Ellie, supermooi, bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart hoor Ellie, erg leuk dat je weer meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind je kaart erg mooi Ellly en het thema is goed verwerkt.
    gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kaartje, alles past zo perfect bij elkaar.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend vintage kaartje! Heel mooi afgewerkt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij het HH blog.
    Succes!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen