donderdag 19 december 2013

Kerstkaartje

Hoi allemaal,

Wat is het rustig in blogland iedereen is denk ik  druk met de kerstkaartjes en andere bezigheden voor de feestdagen. Bij mij is dit ook het geval en na de feestdagen als ik weer meer tijd heb hoop ik weer meer reacties bij jullie achter te laten. Ik kijk nu wel even snel op jullie blogs en ga dan weer verder. Ontzettend leuke creaties worden er gemaakt wat is iedereen toch creatief op zijn eigen manier. Ik heb nog weer een kerstkaartje gemaakt met studio light designpapier en 3D plaatje(Stapsl1280,1258). En maar meteen mijn nieuwe mal die ik vandaag binnen kreeg met de post gebruikt. Deze mal (Joy 6002/0303) heb ik als prijs uit gezocht bij Crealing vond het zo'n prachtig mal. Het kaartje is denk ik wel duidelijk genoeg en heeft volgens mij geen verdere uitleg nodig. Ik wil jullie nog bedanken voor de reacties op mijn voorgaande post en laat gerust weer een reactie achter als je een bezoekje op mijn blog brengt. Dit was het weer tot de volgende keer weer.  
 

Dit kaartje wil ik mee laten doen bij: Studio Light challenge

Creatieve groetjes Ellie

10 opmerkingen:

  1. Mooie Kaart Ellie, jaaaaa gave mal!!! Ik heb hem vandaag ook geplaatst, had er ook wat mee gemaakt! Jij hebt hem ook super mooi toegepast.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en mooie mal zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart ziet er weer prachtig uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellie
    Dit is ook weer een prachtige kaart, de mal is héél fijntjes, ik vind het papier ook geweldig mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, de gebruikte mal is erg mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, en wat is die nieuwe mal toch prachtig. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met een prachtige mal!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie, Gefeliciteerd. Wat is dit een prachtige mal. Je kaartje is ook supermooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Ellie, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen