dinsdag 17 december 2013

Vintage kerstkaart



Hoi allemaal,
 
Vandaag heb ik nog een kerstkaart gemaakt ik vind het nog steeds leuk om ze te maken. Het schrijven van de kaarten vind ik iets minder om te doen. Gelukkig komt het eind in zicht met  kerstkaarten maken, vaak kom je op het laatst toch nog weer wat tekort. De vorm van deze kaart heb ik gemaakt met een malletje van Dutch Doobadoo. Het design papier komt van het mooie paper pad Vintage Frost Basics van Maja Design. Het vintageplaatje (VK 9529) heb ik onder het frame (Craftables CR1251) geplakt. Boven in de hoek een kerstklokje (Creatables LR0182) met een strikje geplakt. En in de andere hoek een toefje met denneappels, takjes en een lantaarntje ( Creatables LR0286,LR 0191). De kaart verder afgemaakt met een tekststempel op een strookje papier en verhoogd opgeplakt, nog een strikje en een paar strassteentjes. En ik heb weer een kerstkaartje klaar. Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden........... Ik wens jullie een fijne avond en tot de volgende keer maar weer.
 

Dit vintagekerstkaartje doet mee bij WLVC, MD-diva's, Crealing, Creaine en HobbyNu.
Creatieve groetjes Ellie

20 opmerkingen:

  1. Schitterend vintage.... ik die md mallen zijn gaaf heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellie, Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt. Wat prachtige mallen heb je gebruikt voor deze kaart. Leuke combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart zeg. Super dat je meedoet met de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt hoor Ellie, ziet er super romantisch uit.
    Bedankt weer voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaart ziet er weer prachtig uit, bedankt voor het meedoen bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. Leuk plaatje en details heb je gebruikt. Mijn complimenten.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi vintagekaartje Ellie....leuke vorm is dat ....knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte Marianne Design kaartje Ellie! wel lekker vintage, en echt prachtig!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ellie, toppie dat je de kerstkaarten maken nog leuk vind, ik begin er toch wel genoeg van te krijgen. Ben ook al weer bezig met wat anders. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt Ellie, als je nog steeds zin hebt in kerstkaarten maken, gewoon doen, je schud ze lekker uit je mouw.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart heb je ervan gemaakt, mooie combi van alle md mallen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende kaart Ellie
    en wat doen die dennenappels het toch leuk

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een kunstwerkje weer! Prachtige winterkaart Ellie

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Ellie. Ziet er super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Ellie wat een prachtige kaart, leuk dat je ook mee doet aan de challenge bij Creaine, heel veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een geweldig mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie zachte kleurtjes en prachtige MD mallen, fijn dat je meedoet bij MARIANNE DESIGN DIVA'S - anything goes.
    We zien je graag nog weer terug met wat nieuws, succes en hele fijne kerstdagen,
    Lieve groetjes Blankina
    MDD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!!! Mooie kleur ook. Bedankt voor je deelname aan de Crealing Challenge.

    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen