dinsdag 31 december 2013

Nieuwjaarslabel

Hoi allemaal,

Daar ben ik dan met mijn laatste labelkaart van 2013 ik had in mijn vorige blogbericht al verteld dat ik nog met een nieuwjaarskaart zou komen. Ik moest dus wel opschieten want vandaag is het alweer de laatste dag van een voorbij gevlogen jaar. Een mooi knutseljaar om op terug te kijken ik ben nog steeds blij dat ik in maart met een eigen blog begonnen ben. Het is zo leuk om contacten te hebben met andere kaartenmaaksters en bij elkaar inspiratie en handige hobbytips op te doen. Ook vind ik het super leuk dat ik gevraagd ben door Gea van Het Freubelhonk van Geki om in hun designteam te komen meedoen. Ik maak met veel plezier voorbeeldkaarten en creaties voor hun blog. Daar naast maak ik ook voor Marina's webshop kaartjes super leuk om te doen. Marina stuurt ons materialen op waar wij dan naar eigen idee mee aan de slag mogen en dat allemaal in korte tijd na dat ik een blog ben gestart. Ik hoop in het nieuwe jaar weer veel creaties van mijn hand te laten zien. Ik wil iedereen bedanken voor al jullie leuke reacties die ik in het afgelopen jaar van jullie heb gekregen. En een bedankje aan al mijn volgers die mij in het afgelopen jaar zijn gaan volgen erg leuk dat jullie mijn blog de moeite waard ik hoop dat jullie in het nieuwe jaar weer nieuwe inspiratie bij mij op kunnen doen. Ik ga mijn best weer doen om leuke creaties te laten zien en als mijn blog 1 jaar bestaat wil ik een leuke actie gaan bedenken, dus houd mijn blog in de gaten! Met deze label wens ik jullie een goede en gezellige jaarwisseling en een voorspoedig, gezond en creatief 2014.
 

Met deze label wil ik mee doen bij WLVC, Hobbyvision, Just a note, Creapaleis, EHI, KIC en MD-diva's.

Creatieve groetjes Ellie

16 opmerkingen:

  1. wow wat een mooie kaart is dit zeg.......mooie kleuren heb je gebruikt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dat geen mooie belofte voor 2014 is dan weet ik het niet meer, prachtig gemaakt Ellie, bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende label Ellie, hij is prachtig. Wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige label.

    Een hele fijne jaarwisseling toegewenst.
    groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie, Wat een prachtige labelkaart. Een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie,
    Ja dat is genieten hè van al die bloggies en we doen bij jou ook zeker inspiratie op!
    Wat een prachtige label en hele mooie afsluiter waar weer heel veel moois op is te zien.
    Een goede jaarwisseling en weer veel plezier van elkaars blog in het Nieuwe jaar Ellie.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is leuk hè om te bloggen? We doen zoveel inspiratie op op elkaars blog.
    Je hebt een schitterende label gemaakt als afsluiter van dit jaar.
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Leuk dat je meedoet met de challenge van kic

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Ellie. Supermooi.
    Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor 2014.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooi label en de klok doet het er erg leuk op.
    bedankt voor het meespelen met onze challenge.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi is je label Ellie...schitterend!!!!
    en succes met de challenges!!!

    Ook voor jou en je familie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar..met heel veel creativiteit zodat ook wij daar weer van kunnen genieten op jouw prachtige blog
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi label en die klok is heel toepasselijk, heel leuk gedaan! bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie, Gefeliciteerd ik zag dat je direct al in de prijzen bent gevallen met deze supermooi tag . Volgens mij bij just a note. Je moet maar even kijken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauww prachtig!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge Goud van Oud. Wens je veel succes :-)

    Liefs Jenine xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gewoon, fijn dat je weer meedoet bij MARIANNE DESIGN DIVA'S, de beste wensen en succes natuurlijk, tot snel,
    LG Blankina DT MDD

    BeantwoordenVerwijderen