woensdag 26 november 2014

Geborduurde hoekjes

Hoi allemaal,
 
Dit keer ben ik weer eens aan het borduren geweest. Ik weet dat niet iedereen er van houd maar zelf vind ik het erg leuk om als afwisseling te doen. Bij Ons borduurkaartenblog willen ze graag geborduurde hoekjes zien, in het hobbyjournaal vond ik een leuk patroon met hoekjes. En daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb borduurgaren met glans gebruikt dit vind ik leuk om te gebruiken voor kerstkaarten. Verder heb ik op de kaart kerstboompjes en een paar kleine hertjes die ik bewerkt heb met sneeuw erbij geplak. De randjes een beetje met inkt bewerkt en nog een strik met labeltje en mini belletjes toegevoegd. Verder heb ik de kaart rustig gehouden anders zie je niet zoveel van het borduurwerk. Ik zou het weer leuk vinden om van jullie te horen hoe jullie mijn kaart vinden......


De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Patroon: Hobbyjournaal 113
- Designpapier: Winter Pastels PB7046
- Plaatje: Amy Design CD10324
- Denneboompjes: CR1287
- Hertjes: COL1330
- Labeltje: COL1345
- Tekst: CS0861
- Lint, scrappersfloss en belletjes
 
Deze kaart gaat meedoen bij: Ons BorduurkaartenblogDiva's by design
 
Ik wil jullie weer bedanken voor jullie reacties op het mandje, het kadomandje is in de smaak gevallen bij mijn schoonzus ze vond het erg leuk. Nog een fijne avond en tot de volgende blogpost dat gaat weer een kerstkaart worden want ik ben nog niet klaar hihi.
 
Creatieve groetjes Ellie

17 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,
    ik vind je kaart erg mooi, heb die van mij ook net geplaatst! Af en toe borduren blijft heerlijk.
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende geborduurde kaart. leuk met de hertjes er op.
    Prachtig gedaan!
    groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellie,
    Wauw wat een pracht van een kaartje zo mooie borduurwerk en die kerstboompjes prachtig zeg !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie,
    ik blijf ze prachtig vinden, heb zelf ook heel veel geborduurd..
    Mooi patroon, schattige hertjes ..perfecte afwerking..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie wat een prachtige kaart. hele mooie details. Prachtig patroon. Leuk dat je meedoet bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, Ellie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tolle FG Karte, ich bin begeistert
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een schatje Ellie, mooi geborduurd en gaaf afgewerkt. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje van een kaart Ellie, mooie geborduurde hoekjes en de afwerking is prachtig.
    Dank je wel voor je trouwe deelname aan Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is je kaartje Ellie, en wat een prachtig borduurtje erop...schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Ellie, en ik houd wel van een geborduurde kaart hoor. Vroeger heb ik het veel gedaan, nu ontbreekt de tijd me daarvoor. Maar wie weet....

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je geborduurde kaart prachtig! Ik zelf borduur niet zo vaak maar vind het wel altijd mooi om te zien...

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige en prachtige kerstkaart. Mooie met de geborduurde hoekjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen