zaterdag 29 november 2014

Vintagekerstkaart

Hoi allemaal,
 
Leuk om te horen dat er toch nog veel dames zijn die borduurwerkjes op een kaart leuk vinden al doen ze het zelf niet. Dit keer heb ik geprobeerd om een kerstkaart in vintagestijl te maken en ik geloof dat het aardig gelukt is. Ik heb met papierblokje Vintage Frost van Maja die ik vorig jaar gekocht heb en nog lang niet op heb samen met mijn nieuwe Noor stansen deze kerstkaart gemaakt. Ik vind het geweldige mallen om te gebruiken voor een vintagekaart. Ik ben erg benieuwd hoe jullie deze kerstkaart vinden....
 
 
De volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt:
- Designpapier: Maja Design Vintage Frost
- Plaatje: Gerdas hobbyshop GH3077
- Randmal: 6002/0357
- Lijstjemal: 6002/0356
- Sierkrul: 6002/0359
- Blaadjes: 6002/0331
- Tekst: MD EC0151
- Houten sterretjes, bloemetjes, plakparels
- Lint en kant
 
Deze kaart wil ik mee laten doen bij: We Love Vintage Challenge blog, Deep Ocean, Just a Note en Creapaleis
 
Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen graag tot de volgende keer weer.
Creatieve groetjes Ellie  

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Ellie, mooie mallen heb je gebruikt, mooi afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit vintagekaartje Ellie....prachtige stansjes.... \
    een SCHITTEREND geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi lief kaartje, Ellie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Ellie!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie,
    inderdaad de mal is er voor gemaakt om met een vintage plaatje te gebruiken, zó mooi..net als je kaartje, het ziet er prachtig uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vintagekaart en de mallen die je hebt gebruikt zijn inderdaad prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend! Een hele mooie vintage kerstkaart en je spulletjes komen geweldig tot hun recht op deze kaart. Fijn deze weer bij WLVC te zien....en natuurlijk graag tot ziens. Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een prachtige vintage kaart Elly, heel mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij zeker goeg gelukt Elly.Hij is prachtig .
    Net zoals je borduurwerk hiervoor, is ook een van de dingen die ik graag doe.
    Ik kom snel weer bij je kijken want ik heb veel gemist zie ik.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vintage kaart Ellie!
    Hele mooie kleuren en geheel Elly.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je vintagekaart zeer geslaagd! Mijn complimenten
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je weet wel dat ik dit veeeeeel mooier vind dan borduurkaartjes Ellie,
    het is een geweldig vintage kaartje en deze mallen van Noor blijven bjoeties!
    Je plaatjes papier en kleuren komen helemaal tot zijn recht op dit kaartje!
    Fijne zondag nog en lieve groetjes!
    Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie vintage kaart Ellie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een super mooie vintage kaart Ellie en prachtig van kleur.
    bedankt voor het meespelen bij wlvc.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op dit kaartje mag je heel erg trots zijn Ellie. Je hebt prachtig DP gebruikt en juist de combinatie van mallen en vintage details maken het helemaal af.
    Leuk toch om af en toe eens een andere stijl te verwerken in je kaart!
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC en wie weet heb je de smaak nu zo te pakken dat je volgende keer weer meedoet ;-)

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is je zeker goed gelukt Ellie, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Je papier is mooi en die mallen zijn zeker toppertjes voor vintage kaarten. Ook bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart. Echt vintage. Mooi zijn je noor mallen.
    Mooi geheel zo.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat schitterend mooi is deze kerstkaart weer Ellie! Heerlijk in vintagestijl, dat is toch wel het liefste wat ik maak.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen