maandag 24 november 2014

Kadomandje

Hoi allemaal,
 
Vandaag heb ik een keer iets anders om te laten zien dit keer heb ik een mandje gemaakt. Dit idee zag ik op het Hobbyvisionblog voorbij komen en vond het erg leuk om ook te gaan maken. Met de bloemmal van Dutch Doobadoo maak je dit leuke mandje. Ik heb het mandje bekleed met roosjespapier van MD French Roses ook de binnenkant heb ik beplakt. Langs het handvat heb ik een gestanst randje geplakt en er een label met verjaardagswens aangeknoopt. Verder nog een grote bloem met blaadjes eronder op het mandje geplakt. En het mandje gevuld met een zakje geurwaxinelichtjes. Met dit kadomandje ga ik mijn jarige schoonzus verrassen ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden en natuurlijk ben ik ook erg benieuwd hoe jullie hem vinden......  


 
Voor dit mandje heb ik de volgende materialen gebruikt:
- Bloemmal : Dutch Doobadoo Flower
- Designpapier: French Roses PK9106
- Randjesmal: 6002/0366
- Bloem: 6002/0160
-Blaadjes: 6002/0331
- Label: 6002/0348
- Tekst: 6410/0021
- Strikje, plakparel
 
 Dit kadomandje gaat meedoen bij: Duymelot, Noor! Design Deutschland 
 
Leuk dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen tot de volgende keer weer.
 
Creatieve groetjes Ellie

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mant Heel mooi met dit papier. Het is leuk gecombineerd met kraft. Groeten Trijntje ,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ellie,

    Wat een leuk mandje heb je gemaakt en wat leuk papier heb je er voor gebruikt ziet er heel mooi uit!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Ellie
    Een heel leuk mandje, van prachtig papier en wat is je bloem gaaf
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi mandje is dit zeg.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, der sieht aber super aus, total schön gemacht
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie Ellie!
    Echt top gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk mandje Ellie!
    Echt heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bofferd is de jarige Ellie! Prachtig met het french roses papier,
    en wat een blikvanger weer! De randmal is ook prachtig aan het hengsel!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kadomandje Ellie! Ook mooi papier ervoor gebruikt.
    Je schoonzus boft maar met jou ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig cadeau mandje en mooi papier zeg!
    heel mooi deze randmal langs het hengsel
    groetjes en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is zeker een superleuk mandje Ellie. Prachtig gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ellie,
    wat is dit mooi zeg !, leuk om met de bloemenmal dit te maken, super afgewerkt met de bloemen, de rand en het prachtige papier !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schattig.....dat is een lief kadootje waar je zéker mee aan kunt komen....Heel mooi gedaan!
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi is dit kadomandje Ellie...zo leuk al die details....heel mooi papier ook!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oooh wat een schattig mandje! Ik ben er weg van en ik weet zeker dat je schoonzusje dit ook erg mooi vindt!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Ellie, kan zo bij een feestje of een high tea op tafel. Geweldig mooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk mandje,Ellie. Heel leuk gemaakt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! What an awesome creation. It totally beautiful. Thanks for joining our Noor! Design Challenge. Hugs, Susanne.

    BeantwoordenVerwijderen