donderdag 25 augustus 2016

Bedankzakjes

Dag allemaal,

De eerste MD challenge na de vakantie is al weer afgelopen dus tijd voor een nieuwe uitdaging. Dit keer is de opdracht maak een bedank kaartje of creatie. Ik heb een bedankje gemaakt met de leuke bagtopper mal en een cellofaanzakje die ik gevuld heb met geurkaarsjes. Met de bagtoppers kun je voor elke gelegenheid een mooi kadootje maken. Je stanst hem uit designpapier en beinkt eventueel de randjes en het versieren kan beginnen. Ik heb mijn favoriete roosje stans  en de mooie kleine tekststempeltjes van Tiny hierbij gebruikt. 
  

De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Desigpapier: Eline's Babies PB7025/ Eline's Flowerz PB7032
- Bedankt tekst: Tiny's clear stamps TC0805/TC0806
- Bagtoppermal: CR1377
- Rozen mal: LR0398
- Kleine brads
-Cellofaanzakjes

Super leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren .
Doe je gezellig met onze challenge mee?

Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie,
    wat zien je bedankjes er mooi uit, leuke topper en erg mooi gepimpt..het ziet er super uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er heel leuk uit Ellie die bedankzakjes...mooie stansjes ervoor gebruikt...zal door de ontvanger zeker gewaardeerd worden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeauzakjes heb je gemaakt Ellie, zoiets is altijd leuk om te geven, maar ook om te krijgen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Ellie....dit zijn altijd dankbare kadootjes. Heel leuk.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er echt heel gezellig uit, leuke kadootjes om te geven en natuurlijk kun je van alles in die zakjes stoppen. Ziet er TOP uit!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellie,
    dat heb je heel leuk gedaan wat een mooi geschenkje om te ontvangen liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen