donderdag 8 april 2021

Season's Greetings

 Hallo allemaal,

Ik kom weer een kerstkaart laten zien, deze keer heb ik een drieluikje gemaakt met een Studio Light mal. Eindelijk heb ik hem af gekregen ik liep ermee vast en had hem aan de kant gelegd. Soms lukt het even niet, dan werkt bij mij het beste gewoon even met iets anders verder gaan en later weer oppakken. Vaak heb ik dan de kaart zo af en naar mijn zin.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Basis drieluikmal: Studio Light SL263
- Designpapier: Studio Light Winter Charm SL97
- Plaatje: MD VK9591
- Kerstbloem: Joy 6002/1516
- Boompjes: Joy 6002/1335
- Hert: Joy 6002/1508
- Dennetakken: Joy 6002/1509
 
Deze kaart stuur ik in bij: 52 Weeks to Christmas
 
Zo leuk ik ben met mijn vorige kerstkaart op nummer twee gekomen in de Top 3 van de maart challenge. Het was een hele uitdaging voor mij om een kaart in pastel kleuren te maken maar het is dus toch goed gelukt. Hieronder zie je hem nog een keer.


Gezellig dat je weer kwam kijken en bedankt voor je reactie altijd weer leuk om te lezen.

Creatieve groetjes Ellie

22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ellie dit 3 luik mooie details en prachtig papier. Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kerstkaartje met de drieluik! En leuk dat je pastelkaartje een topplaatsje heeft gekregen in de top 3. altijd leuk! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat drieluik is prachtig geworden. Niet te druk en mooie bescheiden kleuren. Alles past perfect bij elkaar, supermooi! Je worsteling is in de kaart zeker niet terug te vinden!
    Gefeliciteerd met je top 2 kaart, heel terecht vind ik, erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je drieluik is prachtig geworden Ellie. Heel herkenbaar, ik leg het ook aan de kant als ik er niet verder mee kom, en later lukt het dan wel. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ook nog je mooie paaskaart wat een lievie ook! Ja ik leg ook wel eens een kaart weg omdat het dan niet wil...zullen we te streng zijn voor onszelf, hihi Soms is het ook een heel gezoek want we hebben zoveel stansen. Je drieluik is prachtig geworden hoor Ellie met een heel mooi plaatje in het midden en de mooie details van hertje en poinsettia's. Ik kom echt niet aan kerstkaarten toe de laatste weken, maar heb al een stapeltje voor volgend jaar, dus komt wel goed! Gefeliciteerd met je kerstkaart in pastelkleuren! Fijne dag verder Ellie,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart e n gefeliciteerd met je toppertje
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig Drieluik. Soms helpt het de kaart in etappes te maken. Krijg je even weer afstand dn daardoor weer een nieuwe blik. De kaart is superleuk dmaskg. Je hebt de 3 vakken heel mooi opgevuld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd met je toppertje. Het was zeker een uitdaging. Het was mij niet gelukt. Groeten Trijntje

      Verwijderen
  8. Een prachtige kerstkaart met het drieluik.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie drieluik kaart! Goed dat je hem even aan de kant hebt gelegd om later verder te gaan. Dat verdient zo'n mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Ellie....en ook je topper is prachtig....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kaart is toch heel erg mooi geworden, ondanks de wat stroevere start. Gefeliciteerd met de 2e plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooo weer zo een mooie kerstkaart is dit Ellie...heel leuk zo een drieluik modelletje en ook prachtig aangekleed met leuke accentjes
    Gefeliciteerd met toppertje van vorige week....Ik was er ook helemaal weg van...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja! Gefeliciteerd met je top-notering. Deze is ook prachtig! Zo mooi hoe het hert "wegloopt" uit de bloemen/dennentoef. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf kaartje Ellie. En je winnende kaartje is ok prachtig. Was inderdaad niet zo makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Práchtig dit sfeervolle drieluik in kerstsfeer Ellie en natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaart, heel mooi was die ook.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie drieluik Ellie! Leuk is dat he, dat je hem soms in tweede instantie zo afmaakt, terwijl je er eerst zo mee zit te tobben.
    Gefeliciteerd met je top3 notering!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk drieluik. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je drieluik is een prachtig tafereeltje geworden hoor! Ik heb hier ook al een kaart dagen op mijn werkblad liggen.....
    gefeliciteerd met je toppertje, die is ook heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooi kaartje heb je gemaakt deze week, geslaagd hoor
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi drieluik leuke details en kleuren
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke cirkelkaart, met die leuke make-up spulletjes..
    Ja je kaart was erg favoriet bij 52WTC, hij was ook heel leuk!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen