donderdag 15 april 2021

Genieten met elkaar

 Hallo allemaal,

Vandaag kom ik weer een kerstkaart laten zien deze keer met een brocante sfeertje. Ik hou ervan al gebruik ik dit sfeertje niet vaak op mijn kaarten. Voor de basis van de kaart heb ik de leuke sketch van Hobby Vision gebruikt. De tekst heb ik bewerkt met embossingpoeder verder spreekt de kaart wel voor zich.


 Gebruikte materialen voor deze kaart:
- Designpapier: Christmas Time PK9111
- Plaatje: Syta van Gelderen 150702
- Ronde mal: CR1474
- Ovaaltje: CR1333
- Rand mal: LR0599
- Poinsettia: LR0435
- Elzepropjes: LR0437
- Larix: LR0438
- Tekst: Marleen CS1036
- Gems: JK0952

Deze kaart stuur ik in bij: 52 Weeks to Christmas en Hobby Vision Creative Crew
 
Bedankt voor het gezellig langs komen en een fijne dag toegewenst.
 
Creatieve groetjes Ellie

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is super leuke details en het brengt herinneringen terug, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi met twee plaatjes, heb ik nog nooit gedaan! Die poinsettia blijft ook zo leuk hè Ellie...prachtig kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kerstkaart..
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Ellie.....zo leuk gedaan met de twee plaatjes en wat heb je mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart. Supermooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart met de plaatjes van Syta.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje en fijn dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart. Ik vind een poinsettia altijd zo mooi op kerstkaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart weer Ellie. Zo mooi, die plaatjes en die mooie poinsettia.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is prachtig geworden, weer eens wat anders met 2 plaatjes, en de andere leuke details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en helemaal geweldige sfeertje wat je er op hebt gecreëerd, ik houd hier erg van. Leuk ook met twee plaatjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Ellie,

    Ik houd wel van deze brocante stijl.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi dit kaartje Ellie...wat een geweldig leuke plaatjes erop en de andere accentjes passen er perfect bij...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie, sfeervolle kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie sfeervolle kaart met mooie details !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Ellie, this is a beautiful card...lovely details. I am now your latest follower.

    BeantwoordenVerwijderen