donderdag 20 augustus 2020

Geniet

Hallo allemaal,

Ik kom weer een kaartje laten zien de tweede van deze week meestal ben ik niet zo snel. Maar ook wel eens leuk als je wat vaker een kaart laat zien. Deze keer een DDBD mal als basis gebruikt en er een vuurtoren aan zee tafereeltje op verwerkt. En daar horen natuurlijk ook meeuwen bij die zijn ook altijd bij zee te zien. 
Aan zee is het altijd genieten.
  

Gebruikte materialen:
- DDBD 470.713.181
- Papier Seabreeze PK9156
- Plaatje VK9589
- Vuurtoren CR1410
- Vierkant basic shapes CR1359
- Golven CR0600
- Waterdrup CR1512
- Zeemeeuwen LR0595
- Mini labels NL/CS1028

Creatieve groetjes Ellie

8 opmerkingen:

  1. Een mooie zomerse kaart Ellie. Lijkt me heerlijk toeven daar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Mooi designpapier gebruikt. Meeuwen horen hier zeker bij:)
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ellie .Leuk thema. IK hou ervan... Maar ik heb even geen tijd om ermee aan de slag te gaan... De kaart is weer heel mooi samengesteld met al deze leuke materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Ellie met de mooie vuurtorens.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een geniet kaartje Ellie. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke maritieme kaart, frisse kleurtjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi maritiem kaartje mooie mal heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Ik hou van maritieme kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen