vrijdag 28 augustus 2020

Pocketkaart

Hoi allemaal,

Het is toch nog gelukt om mee te doen met de pocketuitdaging bij de Schatkaart. Ik vond het een hele leuke uitdaging deze keer heb ik helemaal geen stansjes verwerkt op mijn creatie alleen het 'oogje' waar de lintjes door heen zitten is gestanst. Ik had nog een leuk papierblok met plaatjes erin van Craft Emotion liggen die ik als eens een keer kado gekregen heb op een hobbybeurs. Daar heb ik het geheel mee aan gekleed. 




Gebruikte materialen:
- Papier/plaatjes bloc : Craft Emotions 118040/0202
- Marianne Design: CR1507
- Lintjes, hemp cord


Leuk dat je weer even kwam kijken, fijn weekend.

Creatieve groetjes Ellie

10 opmerkingen:

  1. Wow heel bijzonder deze pocket kaart en prachtig mooi hoe alles bij elkaar past Ellie! Endelijk weer blog en knutsel weer, ppfftt wat was het heet! Ook je kaart hiervoor is prachtig ...leuk hè inkleuren met ecoline!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze kaart met de grote labels. En een kaart zonder stansjes.....ik vind het knap! Dat gaat mij niet lukken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pocketkaart heb je gemaskt Ellie. Leuke matetialen hebben jullie ervoor gebruikt. Een echte topper. Fijn dat je samen met Lisanne hebt geknutseld. Ik doe her ook regelmatig met mijn moeder... maar dit soort dingen kunnen we niet samen maken. Wij moeten het iets eenvoudiger houden... maar gelukkig kunnen we samen nog knutselen... dat is ook fijn. Geniet van de knutsel momenten samen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtig geheel! En dat allemaal zonder stansjes, dat zou een uitdaging voor mij zijn hoor.
    Leuk dat je meedoet met onze 4e challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT Girlz Creative Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellie, wat een prachtige kaart met die tags erin. Gezellig samen met Lisanne aan de knutsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje heb je gemaakt leuk met al die labels erin gezellig hoor om zo samen met je dochter te knutselen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met labels Ellie! Lisanne had ook al zo'n prachtig exemplaar op haar blog staan. Lijkt me superleuk om samen met je dochter te knutselen.
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook een hele gave kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen