maandag 5 april 2021

Hele fijne Paasdagen

 Hallo allemaal,

Vandaag op 2e Paasdag kom ik een Paaskaartje laten zien, deze kaartjes maak ik niet zoveel toch zijn ze erg leuk om te maken. Er komen steeds meer hobbyspulletjes bij voor dit soort kaartjes zodat je ook meer mogelijkheden hebt om ze te maken. Volgend jaar ga ik er maar iets meer mee aan de slag. 
 

Gebruikte materialen voor dit kaartje:
- Designpapier: Springtime Pk9174
- Plaatje: VK9555
- Cirkelmal: CR1474
- Rechthoek: CR1390
- Bloemen: CR1529
- Eieren: COL1382
- Tekst: Marleen CS1043
- Enamel Dots: PL4516
 
Gezellig dat je weer even kwam kijken tot de volgende kaart.
 
Creatieve groetjes Ellie 

7 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart. Bedankt ervoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaartje met een heel lief plaatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaartje schattig mooie kleuren en lief plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel schattig kaartje Ellie! Enig plaatje..
    Vandaag moet ik weer foto's aanklikken omdat ze niet geloven dat ik geen robot ben...dus maar weer van mijn DTaccount reageren. Zal wel weer snel over zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke paaskaart heb je gemaakt.
    Zo mooi in deze kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen