dinsdag 16 januari 2024

Kerst slimeline

Hallo allemaal,
 
Vandaag laat ik nog een kerstkaart zien die ik jullie nog niet had laten zien. Past wel bij het weer van vandaag bij ons ligt een klein laagje sneeuw ben benieuwd of er nog meer sneeuw bij gaat komen.


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Winter Hygge PK9184
- Plaatjes:IT615
- Slimeline layout: LR0798
- Takjes: LR0669
- Bloem Marleen: CR1478
-  Tekst: CS0991/CS0979
- Plakpareltjes:CA3132

Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken tot een volgende kaart.

Creatieve groetjes Ellie

8 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart Ellie !!
    Mooie mal daarvoor !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ik vind je kaart prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Alle 'hokjes' mooi opgevuld...
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige slimline kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige winterse slimline kaart, Ellie
    Mooie details
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige blog Ellie, ik kwam hier via Marianne Design omdat ik op zoek was naar kaartjes voor een rolodex. Ik dacht dat M.Design daar een mal voor had. Zodoende kwam ik dus op jouw blog en wat maak je leuke kaarten. Ik ben je maar meteen gaan volgen. Nog steeds leuk dat Blogland! Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen