dinsdag 9 januari 2024

Snoesje met sneeuwpop

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een kaart in wintersfeer zien deze heb ik met de feestdagen verstuurd maar hier nog niet laten zien. Door alle drukte van afgelopen tijd, vakantie en ziek zijn heb ik behoorlijk achterstand opgelopen met kaarten plaatsen. Voor de komende tijd heb ik in ieder geval genoeg om te laten zien. 


Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Winter Dreams PB7067
- Plaatje: HK1713
- Vierkante mal met kristallenrand: LR0633
Wanten: LR0786
-Belletjes: LR0669
- Label: LR0763
- Tekst: CS0991 
- Glitterpapier blauw: CA3146
- Goudpapier: CA3126

Ik wil iedereen die mij een kerstkaart gestuurd heeft hartelijk bedanken. De kaarten hangen nog steeds allemaal aan een lijntje in de kamer ik vind het nog jammer om ze op te ruimen en geniet er nog steeds van. Ik heb de kaarten op de foto gezet zo kan je nog even checken of je kaart is aangekomen. 








Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken, tot een volgende kaart.

Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. De Snoesjes blijven leuk en je kaart is dat ook!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk je kaart !!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met dit gezellige plaatje.
    Ik zie mijn kerstkaartje er tussen hangen. Die is dus bezorgd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winterse kaart Ellie
    Mooie kaarten aan de lijn, de mijne heb ik ook gezien
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met de leuke Snoesjes. Ik zag mijn kaart er bij hangen hoor, dus goed aangekomen. Ik heb de kerstkaarten ook nog allemaal hangen aan slingers in de hal en dat blijft ook nog wel een hele poos zo. Geniet er nog steeds van.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen