donderdag 11 januari 2024

Voorjaarskriebels

Hallo allemaal,
 
Vandaag laat ik een voorjaarskaart zien brr wat is het koud buiten geef mij maar voorjaar.  Met de nieuwe narcismal krijg je vanzelf voorjaarskriebels maar we zullen nog even geduld moeten hebben het is nog een beetje vroeg voor deze bloemen. 



Gebruikte materialen op deze kaart:
- Designpapier: Sweet Flowers PK9183
- Plaatje: VK9600
- Scalopmal: LR0841
- Narcismal: LR0847
- Banner: CS1058
- Tekst: CS1128
- Enamel dots: PL4516
 
Gezellig dat je weer langs kwam tot een volgende kaartje weer.
 
Creatieve groetjes Ellie

7 opmerkingen:

  1. Gezellig lentekaartje Ellie
    Mooi met die narcissen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dit zie krijg ik zin in de lente!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top als ik naar buiten kijk alleen maar naar de blauw lucht en de zon ............... lijkt het wel lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kaart !!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan doen wij het maar met de narcissen op deze leuke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de frisse kleurtjes en de narcissen was het maar vast voorjaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor deze prachtige kaart die ik net uit de brievenbus gehaald heb!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen