vrijdag 2 februari 2024

Bloemen

Hallo allemaal,
 
Vandaag laat ik het tweede voorbeeldkaartje wat ik gemaakt had voor The Collection #133 van januari. zien. Op deze kaart heb ik het leuke Rectangle Swirly frame gebruikt in het rondje passen heel mooi de kleine plaatjes van Marianne Design. 
 
Ook van deze kaart staat een werkbeschrijving op het Marianne Design Blog.
 
 

Gebruikte materialen op deze kaart:
 
- Designpapier: Fleurige groetjes PK9177
- Plaatje: VK9607
- Rectangle Swirly mal: LR0840
- Takjes: LR0829
- Bessentakje: LR0828
- Tekst: LR0842
- Bloemen: COL1504
- Strassteentjes: CA3155/CA3156

Gezellig dat je weer kwam kijken morgen laat ik het laatste voorbeeldkaartje van de drie zien.
Ik hoop dat ik je ook met deze kaart weer inspiratie heb gegeven.

Creatieve groetjes Ellie

 

3 opmerkingen:

  1. Mooie romantische kaart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een liefelijke kaart, mooi gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, jij bent de maker van deze mooie kaartjes! De kleine bloemen plaatjes heb ik nu ook en laatst gebruikt voor mijn waxinelichtdoosje. Erg schattig en ook je vorige jaar is supermooi. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen