donderdag 1 februari 2024

Lieve groetjes

Hallo allemaal,
 
Afgelopen maand januari mocht ik voor the Collection #133 een drietal voorbeeldkaarten maken. Deze kaarten had ik hier nog steeds niet laten zien. Vandaag laat ik de eerste kaart zien een slimeline model waar ik twee plaatjes in heb verwerkt en in het midden een tekst.
 
 Wil je deze kaart ook maken op het Marianne Design Blog vind je een werkbeschrijving.
 

Gebruikte materialen op deze kaart:
- Design papier: PK9177 Fleurige groetjes
- Plaatjes: VK9607
- Slime line frame: CR1585
- Bloem: COL1504
- Takjes: LR0829
- Tekst: LR0842
 
Gezellig dat je kwam kijken morgen laat ik nummer twee zien kom je weer kijken?
 
Creatieve groetjes Ellie

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze bloemenkaart, Ellie
    Morgen kom ik zeker weer
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje met een leuke tekst. Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Ellie,
    Wat een lief kaartje met leuke tekst. Heel mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het mooie dp en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen