donderdag 29 februari 2024

Langzame post...

 Hallo allemaal,

Soms gebeurt het dat ik een verjaardag heb gemist en dus te laat ben met een kaart sturen. Je kunt dan altijd nog een kaart sturen zo als dit kaartje met Eline's slakken en een bijpassende tekst.


Gebruikte materialen op deze kaart:
-Designpapier: PK9183 (Sweet Flowers)
- Postzegel stans: COL1532
- Slakken: COL1526
- Bloemen: COL1505
- Tekststempel: EC0188 

Deze kaart vind je ook op het: Hobby Vision Creatieve Crew Blog hier:
 
Gezellig dat je weer langs kwam om te kijken tot een volgende kaart.
 
Creatieve groetjes Ellie

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met de slakjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te leuk!!! Die slakjes!!! En je kaart. En ik ben nu bezig met een verjaardagskalender in mijn rolodex, dit jaar maak ik dus voor iedereen een rolodex(memorydex) kaartje en een felicitatiekaart. Aangezien ik elke dg in My Happy Place zit vergeet ik het zo niet en wat staat het gezellgi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slakkenkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel voor het mooie kaartje voor mijn verjaardag hij lag vanmiddag in de brievenbus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk dit felicitatiekaartje, Ellie
    Grappig dat slakje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen