dinsdag 26 november 2013

Herfstboeket

Hoi allemaal,

Daar zijn we eindelijk weer met een kaartje. Het is een poosje rustig geweest op mijn blog dat kwam omdat ik andere dingen te doen had en even wat minder tijd had voor mijn hobby. Ik wil mijn nieuwe volgster Blankina welkom heten op mijn blog ik vind het super leuk dat je mij gaat volgen. Ik wens je veel kijkplezier en inspiratie op mijn blog toe.  Dit keer ben ik weer aan het borduren geweest. Ik heb een patroontje van Chrissie uit het HobbyJournaal Nr 104 gebruikt en heb er mijn eigen draai aan gegeven. Het herfstboeket is een plaatje van Mattie MB 0074  dat ik op een stans ( Creatables LR 0240) die bewerkt is met distressink,  heb geplakt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met een strik, plakpareltjes en een vlindertje. Ik ben benieuwd hoe jullie mijn kaartje dit keer vinden...............

 

 
 
Dit kaartje wil ik mee laten doen bij: Creaine Challenge, WLVC en Crealing.

Creatieve groetjes Ellie

26 opmerkingen:

  1. Hoi Ellie, ik kan zelf niet borduren maar ik vind het altijd prachtig om naar te kijken. Deze is ook weer zo'n bjoetie.....
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een PRACHTIG borduurkaartje Ellie en MOOI met dat vlindertje erbij.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie uitvoering Ellie. Mooi gemaakt,
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kaartje Ellie en prachtig borduurwerk.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ellie, prachtige kaart, mooi geborduurd, van wie zou Lisanne het hebben???
    Prachtig afgewerkt, een plaatje om te zien, dank je wel voor het meedoen aan Creaine challenges.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart, zo mooi borduurwerk ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk plaatje Ellie. Het staat schitterend op je mooie kaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellie,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi borduurwerk en alles weer perfect passend afgewerkt,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Ellie
    prachtig zo met het borduurwerk

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Ellie dit is een prachtige kaart. Geweldig leuk dat je met deze beauty meedoet met de challenge bij mijn blog.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een super mooie kaart. Leuk dat je met deze beauty meedoet met de challenge op mijn blog.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Ellie en wat heb je alles mooi gecombineerd bij elkaar....heel knap gedaan.
    Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje, Ellie.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje Ellie, en weer prachtig geborduurd. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een plaaaatje Ellie! Prachtig!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een waar kunstwerkje Ellie, groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend vind ik je kaart Ellie! Mooi zijn de plaatjes van Mattie hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ellie een schitterend geborduurd kaartje met een mooi patroon en een leuk plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ellie,
    Dan heb ik bij jou tenminste niets gemist, hihi...ik ben er weer helemaal bij...en de gezelligheid wel erg gemist! Je geborduurde kaart is een waar kunstwerk en de kleuren passen zo prachtig bij elkaar en het mooie plaatje van Mattie maakt het helemaal af. Top!!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ellie, wat een prachtige kaart. Leuke combi patroon en plaatje. Mooie kleuren. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie kaart! Knap hoe je de dingen gecombineerd heb en de kleuren zijn
    Ook Supermooi. Groetjes Nicole (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig kaartje :)
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt deze kaartEllie!
    Ik ben zelf nog nooit aan het borduren geweest op een kaart en geloof zeker dat dit je heel veel tijd kost maar dan heb je ook weer iets unieks!
    De vintage kaart met mooi plaatje uit je vorige post en de erg mooie kerstkaart daarvoor zijn ook erg leuk gemaakt!
    Leuk dat je mijn volgster bent geworden , ik heb me natuurlijk ook aangemeld op jouw blog.
    Geweldig dat je steeds weer andere leuke blogs vindt o.a. door mee te doen aan challenges!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beste Ellie,

    Via het blog van Gerie (scraptastische hobby), ben ik bij je terechtgekomen. Ik ben direkt volger geworden, na het bekijken van je prachtige creatieve kaartjes! Hier wil ik wel merr van zien en kom dan ook gezellig bij je langs!
    Misschien vind je het ook leuk om mij te gaan volgen....?

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dom van me! Internet viel vanmiddag steeds uit grrr en daarna ben ik het natuurlijk weer vergeten!
    Bij deze dus je nieuwste volgster haha!
    Fijne avond!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen