dinsdag 23 april 2013

30 april 2013

Hoi allemaal,

Dit jaar word het een bijzondere Koninginnedag dan gaat onze koningin Beatrix afstand doen van de troon om plaats te maken voor haar zoon. Dan krijgen we na jaren weer een koning. Ik vind dit heel bijzonder dat wij dit mogen mee gaan maken dat Willem-Alexander onze koning gaat worden.  Ter herinnering aan deze speciale gebeurtenis heb ik dit kaartje met standaard gemaakt. Deze kaart krijgt een mooi plaatsje bij ons in huis. We hopen dat het een bijzondere feestelijke dag gaat worden voor heel Nederland en natuurlijk in het bijzonder voor onze Koninklijke familie. Ik wens jullie allemaal een mooie Koniginnedag toe.




De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Rood, wit en blauw kaartkarton
- Knipvel Yvonne Creations
- Mallen:  CreaTables LR 0266, LR0236, LR 0241 en Nestablities
- Rood-wit-blauwlint
- Goudkleurige letters en cijfers stickertjes

Ook deze kaart wil ik mee laten doen bij challenges:
- ScrapKaartChallenge april
- Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challenge 'Koninginnedag-kaartje'
- De Creatieve Zebra Challenge #16
- Creatieve Cutting Challenges #17


Afgelopen weekend werd de uitslag bekend van Don&Daisy challenge en laat ik nou de winnaar zijn dit keer. Super leuk ik deed voor de eerste keer mee en val ik meteen in de prijzen. Ik ben er erg blij mee en een volgende keer doe ik weer gezellig mee. Allemaal weer bedankt voor jullie leuke reacties op m'n snoesjeskaart, elke keer weer leuk om te lezen. Ook wil ik m'n nieuwe volgers welkom heten erg leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden. Ik wens jullie veel inspiratie en plezier op m'n blog. Tot de volgende keer weer.

Creatieve groetjes Ellie

16 opmerkingen:

  1. Hoi Elly genoeg challenges om mee te doen met deze kaart. Het lijkt wel of het overal Oranje en rood wit blauw is! Jij hebt er een mooie creatie van gemaakt! Gefeliciteerd met het winnen van je 1 ste prijs bij Don en Daisy super voor je.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ellie wat een schitterende koninginnedagkaart heb je gemaakt, ik vind hem prachtig, heel erg mooi.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel voor je deelname.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja en gefeliciteerd met je prijs, helemaal super voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie heb je gemaakt Ellie.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je prachtig gemaakt Ellie en gefeliciteerd met je gewonnen challenge.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind dit een heel gave kaart zeg prachtig


    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke kaart gemaakt, ik vind hem super ☺

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart.
    Bedankt voor de deelname bij EHI
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellie,
    Wat leuk dat je even kwam kijken op mijn Blog.. Ik zie dat jij nog nieuw bent in Blogland..maar wel al een prijs hebt gewonnen met je Snoesjeskaart en deze Oranjekaart ziet er ook superleuk uit.. groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart en mooi zo alles bij elkaar, mooie frisse kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellie,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg.
    Kan me voorstellen dat die een mooi plaatsje krijgt in jullie huis.
    Je andere creaties zien er ook mooi uit.
    Ik ga je volgen, dan hoef ik niets meer van je te missen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart heb je gemaakt Ellie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg!
    Ziet er grappig en gezellig uit!
    Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die dag vergeet je nooit meer met zo'n mooi kaartje als herinnering :D Gezellig dat je meedoet met de CCC en succes!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie creatie, Ellie.
    Bedankt dat je meedoet aan de uitdaging van Creative Cutting Challenges.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi geworden! Het is inderdaad speciaal zo'n troonswisseling he?!
    Dank je voor je deelname aan creative cutting challenges! Veel succes!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen