zaterdag 20 april 2013

Jongenskaartje

Hoi allemaal,

Het is weer weekend wat gaat een week toch altijd snel voorbij. Je wilt altijd meer doen dan dat je tijd hebt dat geldt bij mij vooral met kaartjes maken. Maar het is weer gelukt ik heb er weer één klaar. Ik heb dit keer een jongens verjaardagskaart gemaakt met snoesje in de hoofdrol. Wat heeft hij een groot kado bij zich, wat zou daar nou toch in zitten.
Dit weekend hebben we geen verjaardag of andere verplichtingen dus kan ik weer fijn aan een nieuw kaartje beginnen. Ik wens jullie fijn weekend en als je even komt kijken vind ik het leuk als je een reactie achter laat. Het is zo leuk om ze te lezen. O ja, voor ik het vergeet bedankt voor al die leuke reacties op m'n mannnenkaart en een welkom voor m'n nieuwe volger.



De volgende materialen heb ik voor het kaartje gebruikt:
- Groen en een restje blauw kaartkarton
- Pretty paper bloc Blue & Green
- Knipvel MD 3DHM0047
- Stanzen MD LR 0116, CR1212
- Clear Stamps eline's vintage
- strikje van jute touw

Dit kaartje wil ik mee laten doen bij The Snoesjes en bij Nadia.

Creatieve groetjes Ellie

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi jongenskaartje Ellie...leuk papier heb je gebruikt, en die snoesjes blijven leuk....

    groetjes en veel knutselplezier nog voor dit weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ellie, ik vind hem heel mooi geworden. Een fijn knutselweekend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Ellie. Mooi papier en een leuk plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk jongenskaartje Ellie, die snoesjes zijn altijd zo leuk om te gebruiken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. liebe ellie, ich freue mich sehr, dass ich durch dein töchterlein auch dich gefunden habe....ganz, ganz reizend ist dein kärtlein...wundervoll anzuschauen....ich wünsche dir einen schönen sonnigen sonntag...
    liebe grüssleins..
    ruth..chen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met het Snoesje in de hoofdrol! Leuk zoals je het Snoesje jongetje op de mal neergezet hebt!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT Snoesjesblog blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellie
    Wat leuk dat je volger van mij bent geworden. Ik heb ook op jou blog rond gesnuffeld, jij maakt ook prachtige kaarten hoor. Ben maar gelijk volger van je geworden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje!!! Bedankt voor het meedoen met Nadia’s challenge, groetjes Rachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige jongenskaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie jongenskaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, heb ook nog even bij je andere
    creaties gekeken mooi hoor, ik ben je volger geworden.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen