woensdag 3 april 2013

Hoera 40

Hoi allemaal,

Allereerst wil ik m'n eerste volgers bedanken, super leuk dat jullie mijn volgers zijn geworden. Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen en dan is het geweldig leuk als je volgers krijgt. Dat geeft je een goed gevoel om vooral zo door te gaan. Bij deze wil ik nieuwe volgers van harte uitnodigen om mijn volger te worden. Met de Pasen ben ik begonnen met dit verjaardagskaartje te maken. Maar omdat ik onverwacht visite kreeg van m'n zus met d'r man en ons kleine neefje, had ik hem niet afgekregen. Vandaag heb ik hem afgemaakt hij is speciaal voor m'n schoonzus die vrijdag 40 jaar wordt. Don en Daisy maken alvast een vreugdedansje voor haar. 40 Jaar worden is toch wel speciaal je beseft dan opeens oeps ik ben geen 'broekie' meer. Dat bedacht ik me vorig jaar toen ik zelf 40 werd. Maar weer genoeg gekletst voor vandaag tot de volgende keer.

 
 
 
De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Paars en roodrosé kaartkarton
- Pretty paper bloc Pink & Orange
- Knipvel DDK 3210
- CreaTables LR 0141, LR 0160
- Joy Crafs Labels & Tags en Alphabet & Numbers
- Clear Stamps Anja van Laar
- bloemtjes, jutetouw, distressink

Deze kaart gaat mee doen bij Don & Daisy Challenge #7 en bij Kleurenfestijn Challenge en als laatst bij Creative Cutting Challenge.

Creatieve groetjes Ellie



 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en gezellige kaart heb je gemaakt,
    die is heel erg goed gelukt !

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij Kleurenfestijn ☺

    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een kaart, dat zal degene die 40 wordt ook vast wel vinden.
    Ik vind dat je hem prachtig hebt gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige en vrolijke kaart. mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige vrolijke kaart met Don en Daisy!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was für schöne Farben hat deine Karte!!! Sie gefällt mir sehr.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje , leuk dat je mee doet met de challange van Don en Daisy. Heel veel succes

    Groetjes Irma
    DT D&D

    BeantwoordenVerwijderen