woensdag 17 april 2013

Vintage mannenkaart

Hoi allemaal,

Allereerst een welkom voor mijn nieuwe volger Rosina, super leuk dat je mijn volger geworden bent. Vandaag wil ik jullie mijn vintage kaartje laten zien. Ik heb het mooie nieuwe Pretty papers bloc Victorian Vintage ervoor gebruikt. Ik heb het bloc op de beurs in den Bosch gekocht ik vond het zo mooi. En nu heb ik er m'n eerste kaartje mee gemaakt. Een echte herenkaart zonder bloemen. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat ben benieuwd hoe jullie hem vinden.



De volgende materialen heb ik gebruikt:
- Pretty papers bloc Vitorian Vintage
- bruin en blauwkaartkarton
- Plaatje Studio Light RP SL 01
- MD LR 0249, LR 0156, LR 0241, LR 0240
- Joy 6002/0149, 6003/0023
- Clear Stamps van Anja van Laar
- Strassteentjes, Distress Ink

Deze kaart wil ik mee laten doen bij Just a Note challenge #10, Creapaleis en Het Freubelhonk van GeKi.

Creatieve groetjes Ellie

12 opmerkingen:

  1. Dat is snel hè! Toevallig ben ik een rondje aan het bloggen en ik zag dat je een nieuw kaartje had.
    het is een geweldig vintage kaartje geworden en mannen houden niet van Tierelantijn en bloemetjes, je hebt het heel goed opgelost en de kleuren zijn heel mooi bij elkaar. Fijne avond en groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ellie,
    Leuk dat je mijn blog de moeite vindt. Ik heb hier ook eens rondgekeken en je maakt zelf ook supermooie kaarten en creaties. Ik heb me aangemeld als volger.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende mannenkaart Ellie....ja het blijft moeilijk om mannenkaarten te maken..
    Het papier is ook prachtig en het plaatje past er heel mooi bij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Ellie wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem prachtig, deze kleuren zijn ook zo ontzettend mooi samen, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ellie, dit kaartje mag er ook weer zijn hoor, je hebt het prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTERENDE mannenkaart!!!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje,je heb mooie kleuren gebruikt,
    bedankt voor het meedoen bij GeKi.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooie mannen vintagekaartje heb je gemaakt, en ik ben gelijk volger geworden.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij het Freubelhonk van Geki.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende kaart, prachtige kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Ellie. IK ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart! Vind 'm zelf heel stijvol, vooral door het plaatje en die mooie zachte kleuren...
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen