vrijdag 12 april 2013

Springtime

Hoi allemaal,

Deze week ben ik verrast met drie nieuwe volgers: Ulla, Gerie en Anita hoe leuk is dit. Hartelijk welkom dames op mijn blog ik wens jullie veel inspiratie en plezier op mijn blog en laat gerust weten wat je er van vind. Ik hoop dat er nog veel meer jullie voorbeeld gaan volgen;-) Ook wil ik bedanken voor de leuke, lieve en positieve reacties op mijn 'schattig gietertje'. Het lijkt erop dat we nu toch eindelijk van die winterse kou af zijn. Het weekend belooft ons heerlijk voorjaarsweer. Af en toe misschien een buitje, maar dat is niet erg, alleen maar goed voor onze tuin en plantjes. We gaan ervan genieten. Met mijn kleurrijk voorjaarskaartje met twee verliefde vogeltjes en veel bloemetjes erop krijg je al dat heerlijke voorjaarsgevoel. Voor het kaartje heb ik Pretty papers bloc Springtime gebruikt en gecombineerd met zacht blauw en zuurstokroze kaartkarton. Het plaatje komt van het knipvel EWK 1211. De volgende MD malletjes: CR 1214, LR 0138, LR 0159, LR 0206.  Verder heb ik nog scrappersfloss, lint, roosjes en strassteentjes op de kaart gebruikt.

 
 
 
Deze kaart gaat mee doen bij:
Duymelot Design Team 'Lente/Voorjaarscreatie',
Marianne Design Challenge #78
AnMaCreatief Challenge #19

Creatieve groetjes Ellie

11 opmerkingen:

  1. Oh wauw Ellie wat vind ik dit een superschattig kaartje, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, laat nu de vogeltjes buiten ook maar komen, want die zijn ook het spoor bijster na de lange winter.
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een heerlijk knus kaartje, het plaatje is zo lief, het is een héle mooie kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! Bij ons zijn de vogels ook al heerlijk druk nesten in de tuin aan het maken. Dat is toch echt wel lente...
    Dank-je-wel voor het meedoen met de VOORJAARchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorjaarskaart Ellie
    Leuk dat je meedoet bij MD

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, lekker vrolijk! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig met de vogeltjes!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke en prachtige kaart, mooi papier ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even een tegenbezoekje Eiiie, bedankt voor je reactie op mijn babykaartje...dat vind ik heel erg leuk om al die reacties te lezen.

    Jouw kaartje is een prachtig voorjaarskaartje , schattig met die vogeltjes.
    Succes met de challenges...
    Ook ben ik volger geworden zodat ik je creaties vaker kan bewonderen..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje, erg leuk gedaan.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart heb je gemaakt. Heel schattig.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen